Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus Salasana: Muista minut

Profiili käyttäjälle mimosa82

• POISSA
  • Rekisteröitymispäivä: 11.05.2009
  • Viimeksi paikalla: 20.05.2014
  • Aikavyöhyke: GMT +0:00
  • Paikallinen aika: 21:18
  • Profiilin katselut: 624
  • Asuinpaikka: Tuntematon
  • Sukupuoli: Nainen
  • Syntymäpäivä: Tuntematon

Allekirjoitus

emo
mulle tulostettiin 2 vuotta sitten gemeentehuisissa A4 jossa valiaikainen ID-numero ja samoin pojalle.. Puoli vuotta meni varsinaisen e-kortin saamiseen.... haitko e-korttia vai f-korttia (e eun sisainen ja f familie eli perhesyyt... e-korttiin mun mielesta pitaa olla toita). Olin itte eronnut Suomessa, joten piti myoskin hommata maistraatista paperit siviilisaadysta apostoliet-leimalla. Seka todistus etta poika on mun oma myoskin apostoliet-leimalla (kirkon arkistojen kastetodistus kirkon leimoilla ei kelvannut vaan maistraatista apostoliet leimalla).

Laakarin kaynnista kannattaa kuitit saastaa, kun saat hommattua e-kortin, kipikapi mutualiteettiin ja haku sosiaaliturvaan paalle... siinakin meni se puol vuotta... papareita tayteltiin ja sitte paperit kourassa tyopaikalle ja takas mutualitettiin.... kandee itte juosta toimistojen valia muuten saattaa menna hetki kun ei belgiaanit oo kovin ahkeria papereissa... ja sitte mutualitet lahetti hakupaperit international mutualiteettiin Genttiin, koska piti selvittaa mika oli homma Suomessa... ei auttanu vaikka selitin et meilla on yleinen sosiaaliturva, ei tarvi kuulua mihinkaan erikseen... Puolen vuoden paasta soittivat et voi tulla tayttaa paperit ja seuraavana paivana et Suomalaiset oli hukannut paperit, joten eikun mutualitet-tyopaikka-mutualitet rumba uudestaan.. no sitte ei menny kun viikko ja asia hoidettu... paitsi etta unohtivat pojan mun tiedoista joten sen sis-kortin saamiseen meni hetki.... ja eikun mutualitetlapuskoja liimailemaan ja kaikki vuoden aikaset laakari ja laakekuitit mutulitetin laatikkoon ja sitte saatiin rahnaa....
Länsi-Flaamin alueel ...
Kategoria: Flander ja Vallonia
emo
Mullekin kelpaa suomalainen seura! Itsellä myös neljävuotias poika, jolle tekisi hyvää jos jostain löytyisi suomenkielistä leikkiseuraa...
En kyllä asu Antwerpenissä vaan puolen tunnin päässä....

t. Eeva

ekirssi@hotmail.com
Suomalaisia Antwerpe ...
Kategoria: Yleinen keskustelu
emo
Eli pirulainen hammaskivi taas vaivaa ja pitais paasta poistattamaan. Suomessa se hoitui hammashoitajalla suht edulliseen hintaan, joten kysynkin etta tunnetaanko taalla hammashoitajien ammattikuntaa vai pitaako varata hammaslaakarille aika?
Ja jos joku on kaynny poistattamassa niin hinta-arviot ois kanssa kivoja...
Hammashoitajia?
emo
pipoos.be siella on nettikauppa, ei taida Brysselista normikauppaa loytya, pohjoisemmasta kylla. Musta ihan kun Suomen Sinooperi, kaikkea posliinimaalauksesta askarteluun ja korttien tekoon, mun lemppari!
Askartelutarvikeliik ...
Kategoria: Yleinen keskustelu
emo
Ilmat vaan lampenee ja poikakin on jo 3 vuotta mutta suomenkielinen leikkiseura ja aiteelle kahviseura ois kivaa piristysta

Akselilla Gent Antwerp onnistuu reissaillu asutaan nykysellaan Sint Gillis Waasissa ihan Hollannin rajalla..

Vaikka ihan kunnon joukkotreffit lapsien kera johonkin leikkipaikkaan ois vallan mukavaa vaihtelua
Sint Niklaas, Antwer ...
emo
juu paitsi mun kohdalla. En omista vielä pysyvää sosiaalinumeroa ja rekisteröintitoimisto ei mulle kilpiä antanut. Ja ensimmäinen vakuutusanomuskin pankissa tuli bumerangina takaisin, ilman selityksiä. Pankin virkailija arveli kun olen alle kolmekymmentä.... ja itte lisäsin siihen että ulkkis...

Nyt oottaa ostettu auto autokauppiaan pihalla kunhan saadaan siirrettyä se johonkin toiseen paikkaan oottamaan niitä kilpiä ja sitä sosiaalinumeroa...

Auto on mutta ajaa ei saa....

Tervetuloa Belgiaan
Auton hankkiminen
emo
Ollaan taas Belgiuduttu vai miten kuuluis sanoa.
Mutta saatiin parenpi asunto siis muutetaan apartmentista ihan kunnon huissiin.
Joten tapaamiset varmaan venyy kun kuun alussa tarvis olla pakkaamiset ja purkamiset tehty.

Mutta kivaa kun löytyy muitakin
Sint Niklaas, Antwer ...
emo
Heips!

Muutettiin tossa vajaa kuukausi sitten Sint Niklaasiin ja kaipailisin suomenkielistä seuraa silloin tällöin. Myös leikkiseura 2 ja puolivuotiaalle pojalle olisi mukavaa.

muoks ja juu kirjoitusvirhepaholaiset otsikossa
Sint Niklaas, Antwer ...
Lisää
Sivu luotiin ajassa: 0.10 sekuntia