Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Koirapuistoja Brysselissa?

Koirapuistoja Brysselissa? 8 vuotta, 7 kuukautta sitten #6279

• amh
  • POISSA
Minulla on parin viikon ajan koiravieras, jota en uskalla paastaa vapaaksi kun ei ole oma koira ja saattaa rynnata autotielle. Tietaako kukaan loytyyko jostain pain Brysselia aidattuja koirapuistoja?

t. Anna

Vs: Koirapuistoja Brysselissa? 8 vuotta, 7 kuukautta sitten #6284

• Nitta
  • POISSA
Tietääkseni koirapuistot ovat suomalainen erikoisuus (hyvä Suomi!), joita ei helpolla muista maista löydä. Brysselissä turvallisin puisto ulkoiluttaa koiraa lienee Foret de Soignes ja sen osa Bois de Cambre, jos nyt uskaltaa yhtään pitää koiraa vapaana. Itse en kyllä uskaltaisi toisen koiraa pitää vapaana sielläkään, tosin riippuu tietenkin koirastakin.

Sittenhän Brysselissä on joitakin aika hyvin aidattuja puistoja, kuten esim. Parc de Cinquantenaire, mutta niissäkin on ulospääsytiet usein vilkasliikenteisille kaduille. Ehkä Brysselissä asuvat osaavat neuvoa lisää, minä olen muuttanut ulkopuolelle.

Vs:Koirapuistoja Brysselissa? 8 vuotta, 7 kuukautta sitten #6286

• Leena
  • POISSA
Brysselin alueella on useita aidattuja vaikkakin aika pieniä koirapuistoja. Ne täytynee vaan käydä löytämässä kävelemällä omilla tienoillaan. Vanhoilla asuinkulmillamme sellaisia oli Auderghemin ja WSP:n rajalla sekä Thiefryn lähellä. Woluwe Parcissa voi myös pitää koiraa irti, mutta se tietty ei ole aidattu.

Vs:Koirapuistoja Brysselissa? 8 vuotta, 7 kuukautta sitten #6291

Ainoan (pikkuruisen) "koirapuiston" täälläpäin muistelen nähneeni kävely/pyörätien varressa matkalla Stade Fallonilta Woluweparkkiin päin. Sitten on tietysti niitä postimerkin kokoisia koirankakatuspaikkoja, mutta niistä ei taida olla paljoakaan iloa...
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.09 sekuntia