Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Autokolari Belgiassa - apuja kaivataan..!

Autokolari Belgiassa - apuja kaivataan..! 6 vuotta, 1 kuukausi sitten #8068

Onko kellekään käynyt vastaavaa tilannetta?

Ajoin Belgian kilvissä olevalla autollani kolarin Belgiassa. Autossa on vain liikennevakuutus, ei kaskovakuutusta. Syy oli toisen osapuolen. Toinen osapuoli pakeni paikalta juosten ja jätti oman Ranskan kilvissä olevan autonsa tapahtumapaikalle. Auto saattaa olla varastettu, väärissä kilvissä, vakuuttamaton tai mitä tahansa. Poliisi tuli paikalle ja selvitti tilanteen siltä osin kuin se oli mahdollista.

Onko mahdollista, että joudun maksamaan oman autoni vahingot itse? Tiedän, että on olemassa jokin toimisto ( www.fcga-gmwf.be/accfr.html ), joka kattaa ilmeisestikin henkilövahingot, mutta ajoneuvovahingoista en osaa sanoa. Sivua luettuani olen valitettavasti saanut sellaisen käsityksen, että autoni osalta vahinko voi jäädä omalle kustannukselleni.

Onko kellään kokemuksia vastaavista tilanteista tai muuta tietoa mahdollisesta lopputuloksesta? Vinkkejä myös hyvästä "tee-se-itse" autokorjaajasta olisi kiva saada siltä varalta, että taloudellinen vahinko jää itselle..

Hyvät neuvot tulevat tarpeeseen. Tahoja joiden puoleen kääntyä jne..

Vs: Autokolari Belgiassa - apuja kaivataan..! 6 vuotta, 1 kuukausi sitten #8071

• Lasu
  • POISSA
Moro !!
Oma vakuutusyhtiösi auttaa sinua, menet sinne tekemään vahinkoilmoituksen ja otat kaikki tapahtumaan liittyvät paperit mukaasi, mielellään valmiiksi kopioituna, niin nopeutat asiointia.
He hoitavat myös puolestasi vastapuolen vakuutusyhtiön kanssa asioinnin ja korvausten hoidon. Heillä on myös sopimuskorjaamoja, jos et muuta löydä.
Hyvänä puolena asiassa tietty on, että olet säästänyt kaskovakuutuksen maksut ja voit käyttää niitä mahdolliseen korjaukseen.
Toivottavasti vastapuolen vakuutusasia on kunnossa, niin saat korvauksen sieltä.
Omassa kolarissani saksassa käsittely Ethiaksen ja saksalaisen vastapuolen kanssa keski lokakuun alusta 2012 tammikuun 2013 loppuun, kun sain rahat tilille tai olisin voinut viedä autoni korjattavaksi heidän soipimuskorjaamolleen.
Lasse
Viimeksi muokattu: 6 vuotta, 1 kuukausi sitten Kirjoitti: Lasu.
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.06 sekuntia