Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Koulutettu lähihoitaja etsii töitä

Koulutettu lähihoitaja etsii töitä 2 vuotta, 10 kuukautta sitten #8795

• Meri
  • POISSA
Hei!

Olen 38-vuotias reipas, määrätietoinen ja oma-aloitteinen työntekijä, joka on muuttanut Brysseliin ja etsii täältä uusia työhaasteita. Toiveissani on osa- tai kokoaikainen työ esimerkiksi lastenhoidon, vanhustenhoidon tai henkilökohtaisen avustuksen parissa. Opetan kitaransoiton alkeita lapsille ja voin myös avustaa lapsia kotitehtävissä.

Koulutukseltani olen ensihoitoon suuntautunut lähihoitaja ja sen lisäksi olen suorittanut nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajan perustutkinnon. Olen työskennellyt vakituisesti 10 vuotta ohjaajana perhetalossa erilaisten perheiden kanssa. Työnkuvaani on kuulunut perheiden tukeminen, erilaisten vertaisryhmien ohjaaminen sekä musiikki- ja liikuntatuokioiden ohjaaminen. Päätyöni ohella olen myös työskennellyt 5 vuotta vanhusten kotihoidossa ja laitoksissa. Olen toiminut myös henkilökohtaisena avustajana näkövammaiselle oppilaalle koulussa sekä hoitanut lapsia perheiden kotona. Työkieliäni ovat suomi ja englanti. Tämän kevään aikana olen opiskellut flaamin kieltä tasolle 2.1.
Tarvittaessa voin lähettää CV:n.

Ota yhteyttä
mepile1@gmail.com
Viimeksi muokattu: 2 vuotta sitten Kirjoitti: Meri. Syy: tietojen päivitys

Vs: Koulutettu lähihoitaja etsii töitä 2 vuotta, 9 kuukautta sitten #8869

Hei Meri,

Me etsimme vakituista puolipäivähoitajaa kahdelle pojalle (6 vuotta ja 2 vuotta). Käyvät paikallista koulua ja pitäisi hakea iltapäivällä klo 15:00 koulusta ja hoitaa kunnes tulemme kotiin klo 18.

Lisäksi tarvitsemme satunnaisesti kokopäivähoitajaa kun olemme työmatkoilla.

Asumme aivan Brysselin keskustassa Madou metroaseman lähellä.

Jos kiinnostaa voitko soittaa Suomi-puhelimeen 043 825 78642.

yst.terv. Kimmo
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.08 sekuntia